לקביעת תור 09-8877952 | 054-7991241

המרכז ליישור שיניים-שיטת הסכמים הקבועים ליישור שיניים 

גשר בשיניים

סמכים קבועים, הידועים בשמות שונים כמו טבעות, גשר בשיניים, ברקטים, או "קוביות", הם חלק חשוב ומשמעותי בתהליך יישור שיניים. גשר בשיניים הוא שיטת טיפול פופולרית מאוד, המאפשרת לתקן בעיות במבנה הלסת והשיניים ולהעניק מראה אחיד ואסתטי.

הסמכים המודבקים על השיניים ממלאים תפקיד מרכזי בתהליך זה. הם מצוידים במסילה בעלת זוויות מדויקות בשלושת המישורים, מה שמאפשר יישור מדויק ומתואם של השיניים לאורך זמן. השימוש בחוט מתכתי מיוחד וגמיש, המוכנס לתוך המסילה, מפעיל כוחות מדויקים שמובילים לתזוזה מבוקרת של השיניים למקומותיהם הרצויים.

גשר לשיניים – איך זה עובד?

גשר לשיניים פועל בעדינות בהדרגה על מנת לתקן עיוותים, ליישר שיניים, ולשפר את סגירת הלסתות. הגשר אינו רק פתרון אסתטי אלא גם בריאותי, שכן שיניים ישרות מקלות על ניקוי ותחזוקה נכונה של חלל הפה, מה שמפחית את הסיכון לבעיות דנטליות כמו עששת ודלקות חניכיים.

הטיפול באמצעות גשר בשיניים מתאים לילדים, מתבגרים ומבוגרים כאחד, ומאפשר פתרון למגוון רחב של בעיות בשיניים. יתר על כן, עם ההתפתחות הטכנולוגית, ישנם כיום סוגים שונים של גשרים לשיניים, כולל גשרים שקופים שמציעים פתרון דיסקרטי למי שמעדיף לשמור על מראה טבעי במהלך הטיפול.

גשר לשיניים הוא ללא ספק כלי חשוב בדרך לחיוך מושלם ובריא , ותוצאותיו המרשימות נראות היטב על פני הזמן, כאשר השיניים מתיישרות בצורה נכונה ואסתטית.

יישור שיניים באמצעות גשר בשיניים במרכז ליישור שיניים של ד"ר ארנסטו שכנר