לקביעת תור 09-8877952 | 054-7991241

המרכז ליישור שיניים-יישור שיניים ממוחשב

יישור שיניים ממומחשב

 

אינסיגניה זו התוצאה של כמעט 20 שנה של מחקר, פיתוח ועיצוב של החיוך.

הטכנולוגיה באה לעזרת הרופא והמטופלים ומציעה את הדרך אולטימטיבית, הקצרה והטובה ביותר לקבל את החיוך המושלם.

הטיפול משלב טכנולוגיה 3D, אלגוריתמים מתקדמים באינפורמטיקה ותוכנה אינטראקטיבית לתכנון ועיצוב אינדיבידואלי של הסמכים, כדי להשיג את המנשך הנכון והחיוך המקסים והמושלם, אקסקלוסיבי לכל פציינט ופציינט.

לאחר שהאורתודנט עיצב את החיוך המחודש בתוכנה, אינסינגיה מייצרת את הסמכים והחוטים ספציפית לשיניים של כל פציינט באופן שמעניק את התוצאה הטובה ביותר ובהרבה פחות זמן.

יישור שיניים ממוחשב – אינסיגניה.

מה ההבדל בין אינסינגיה לסמכים אחרים?

כאשר את הסמכים הסטנדרטים מייצרים בפס ייצור סטנדרטי כדי שיתאימו לכל השיניים של כל הפציינטים ללא הבדל והרופא צריך בעזרתם לפתור את הבעיות הספציפיות של כל פציינט, תהייה הבעיה אשר תהייה.

הכל תלוי במיומנות של האורתודנט כדי לפתור את כל הווריאציות באופן אחיד, הטיפול ארוך וצריך מספר רב של ביקורים במרפאה כדי לבדוק את התפתחות הטיפול וההתקדמות.

לעומת זאת הסמכים של אינסיגניה מיוצרים על פי המידה של כל פציינט ופציינט באופן ספציפי וההדמיה הדיגיטאלית מאפשרת את התוצאה המושלמת של מנשך וחיוך בפחות זמן – והכי חשוב: שמחזיקים לאורך זמן.

למה הוא כ"כ פופולארי?

אי אפשר לעצור את הקדמה – מכיוון שהוא אינדיבידואלי, מדויק, מגביר את היעילות למקסימום, פחות אגרסיבי ופועל עם כוחות חלשים, יותר מהיר, פחות ביקורים במרפאה, ביקורים יותר קצרים

ואפשר לראות את התוצאה הסופית לפני שמתחילים בטיפול.

שלבי הטיפול:

1. סט צילומים ומטבעים.

2. סריקה של המטבעים והדמיה.

3. עיצוב דיגיטלי של החיוך על-ידי האורתודנט.

4. ייצור הסמכים המיוחדים לפציינט.

5. הרכבת הגשר במרפאה בתהליך פשוט ומהיר.