לקביעת תור 09-8877952 | 054-7991241

המרכז ליישור שיניים-טיפולי יישור שיניים

הטיפולים במרכז ליישור שיניים

"מי שעובר תהליך של יישור שיניים
נתפש בעיני הזולת כאדם שמשקיע ומטפח את עצמו."
ד"ר ארנסטו שכנר

מהו הטיפול האורתודונטי ל- יישור שיניים?

טיפול אורתודונטי הוא למעשה תהליך יישור שינים לילדים ומבוגרים.
תהליך שבו רופא השיניים מזיז את השיניים למיקומם האידאלי בקשת המשנן. חשיבות הטיפול עבור ילדים ומבוגרים לצורכי בריאות ואסתטיקה.

הגנה מפני מחלת העששת
שיניים צפופות, עולות זו על זו ונמצאות במנח הלא נכון, מעלות את הסיכון להתפתחות מחלת העששת אשר מובילה לפגיעה בשיניים, חורים ונזקים חמורים. יישור שיניים בגיל צעיר, מגן על השיניים שלנו ממחלת האששת.

הפחתת הסיכון לנסיגת חניכיים
כאשר השיניים אינן מסודרות כפי שהן אמורות להיות, הסיכון לנסיגת חניכיים עולה וזאת בשל העברת כוחות הלעיסה למקום הלא טבעי ושינוי אורך השורש. הפגיעה בחניכיים יכולה להיות בלתי הפיכה. לכן חשוב מאוד לבדוק עם הרופא שיניים שלגבי תהליך יישור שיניים מוקדם.

טיפול ומניעת מחלות נשימה
ישנם ילדים אשר עלולים לסבול מבעיות נשימה בעקבות הרגלים כמו מציצת אצבע ומוצץ שמובילים לדחיפה של הלשון, מה שיוצר התפתחות שאינה תקינה של הלסת. שיניים עקומות וירידה בביטחון העצמי של הילד. בעזרת שיטה מהירה ניתן בקלות לטפל בילדים שעדיין מוצצים אצבע בכד למנוע נזק עתידי.
במידה וכבר יש נזק של תזוזת שיניים, רצוי לטפל בזה בהקדם. יישור שיניים לילדים בגיל צעיר יקצר את הזמן הטיפול

תחושה אסתטית וביטחון עצמי
אחד הדברים המשפיעים על הביטחון העצמי הוא המראה האישי וכאשר השיניים אינן ישרות לאנשים יש קושי לחייך מחייכים בפה סגור או מסתירים עם היד. יישור שיניים מעלה את הערך העצמי ומוביל לשינוי משמעותי גם בנראות, גם בתחושה האישית וזאת בנוסף לכך שהוא תורם לבריאות חלל הפה.

קצת על יישור שיניים
הסיבות לכך שהשיניים מתפתחות בצורה לא טובה יכולות להיות קשורות בגנטיקה (מבנה מולד), בשל הרגלים סביבתיים (כמו למשל מציצת אצבע או מוצץ לאורך שנים), פעילות לא תקינה של שרירי הלסת, עקירת שיני חלב ומכה (אשר גורמת לתזוזה). בכל המקרים הללו אפשר לבצע יישור כשאת המעקב אפשר לבצע כבר מגיל 6.

יישור שיניים לילדים ומבוגרים
​יכול להתבצע בשיטות שונות. היום ישנם שיטות מתקדמות ליישור שיניים המקצרות את זמן הטיפול. ישנם שיטות של יישור שיניים מוסתר שיכל לעזור להרבה מבוגרים החוששים ממראה של גשר על השיניים שלהם בגילם. מוזמנים ליצור אתנו קשר להתייעצות ללא התחייבות ויחד נמצא את השיטה המושלמת עבורכם ליישור השיניים.

הידעתם שיישורי שיניים הם לא המצאת המאה?
קצת היסטוריה על יישורי שיניים